onsdag 17 augusti 2011

Fiskdammen

Idag har husse haft lite koppel träning & matte lite kontakt övningar när jag kom hem från jobbet.
Freya har idag utforskat nya roliga saker hemma hos mina föräldrar!

Min mammas bilder & små filmklipp säger väl det mesta! Njut av vad en liten valp har för sig!
(Lärde mig idag hur man lägger in film klipp så nu blir det flera inlägg med film i fortsättningen!)

Freya på bus & äventyr!








                                                                           Oj oj! Freya

                                                                Vad gör den där valpen nu då?






                                                                Buffel håller ett öga i bakgrunden!


                                                                         Hej Guldfisken!





Film Klipp

                                           
                                             När man utforskar saker så gör man det ordentligt!!
                                               
                                                   Tack mamma för de fina bilderna & filmklippen!
                                                                 (Ett nytt parasoll tror jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar