tisdag 6 september 2011

Tränat på våra övningar

När det regnar på kvällen så blir det bara en kort promenad & sen tränade vi inne i värmen.
Vi har tränat sitt/ligg kvar, godis på marken, pendeln, sen så har matte tränat framför ytter dörren. Jag har satt Freya & Kalle ner en bit från dörren. Sen ringer jag på dörren, och säger högt "HEJ kom in" Om de stannar kvar och är tysta går jag fram till dem och ger dem godis och säger "varsågod" nu kan ni hälsa. Det gick riktigt bra, så det ska jag fortsätta med, och nästa gång kanske jag har en riktig gäst som kommer och hälsar på...haha!
Vi lekte också Generalen med Freyas lilla rosa mjukis gris, hon är så duktig och sitter ner lugnt och väntar på att få leka igen. Måste säga att hon är så duktig på alla övningarna. Kalle fick lära sig lite idag också, det gick jättefint!

Nu är det sovdags för alla våra kära husdjur!



                                                                      Sovgott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar