måndag 17 oktober 2011

Matte har varit sjuk

Det har inte hänt så mycket på bloggen i några dagar. Jag har varit sjuk men nu är jag frisk igen och allt börjar bli som vanligt.
Freya mår bra och börjar bli en riktig unghund, både i kroppsbyggnad & i sättet. Vi är så nyfikna på hur stor våran lilla dam kommer att bli. Pälsen har börjat växa fint, så snart kommer hon att ha sin fina golden päls & svans.
Unghundskursen är så rolig, tyvärr missade vi denna helgen, men nu ska vi inte missa mer! Freya är så duktig.
Koppelträningen går bra, hon går riktigt fint nu, fast ibland måste man ju bara försöka att kasta sig fram & fånga höstlöven som blåser omkring! Då blir det total stop i kopplet, för matte står still, tills lilla damen är lugn igen.
Husse har varit så snäll & duktig dessa dagar då jag varit sjuk. Han har tagit hand om både hundarna & mig, han är bara så underbar! Tack mannen min.

Lite blandade bilder kommer här:






                                                                    Vi har det så mysigt!!!!
               

1 kommentar: