lördag 21 juni 2014

Hälsar på igen!

Idag blev det en  biltur för att hälsa på Luna och familjen Nyberg, så kul att träffa alla igen! Vad de växer de små valparna, och vilken energi de har, full fart i trädgården. Vi hade med en liten handduk och en liten leksak som luktade Freya. Jag tror de flesta valparna och mamma Whilma bar runt på den lilla leksaken.

Vi hade tur med vädret fint hela vägen dit och när vi var där. På vägen hem så blev det en hel del regnskurar, i Kungsbacka var det mulet med regnskurar.

Jag fick med mig kameran, så det blev en del bilder.


Mamma Whilma tvättar Luna

Duktig Whilma

Lunas mormor! En mysig liten dam på 10 år.


mmm..klia mer på magen säger Luna.

Handduk som luktar Freya, spännande och god att bita på.


Mera klappar på magen!!

Gott att tugga tycker Whilma.

Skosnöre!!

Freyas lilla leksak som Luna fick! Ja alla fick dela på den såklart.

Kom så leker vi!

Busig!

Tuggar gräs

Luna undrar vad de var för ljud hon hörde.

HEJ!!

Mycket att tänka på...







Äntligen fick jag smaka!


Så söt!

Skosnören smakar ju riktigt gott!







Nu är jag allt lite trött säger Luna!

                                                    TACK FÖR EN MYSIG DAG!! 
                 Nu är det bara 2 veckor kvar tills Luna får komma hem till oss. 
                                                         Det ska bli så roligt!!

                                                                  KRAM!!!
                       




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar