lördag 14 juni 2014

Lite blandade bilder

                                                    HÄR KOMMER LITE BLANDADE BILDER


Söker efter boll och godis på fältet.









Lite apportering blir det också

Vem går där.....?

Måste jag vänta länge matte......?

Vad gör lillhusse....tänker han ta Sabinas mat?

Hemma hos mormor!

                                  
Jag gillar att busa hemma hos mormor.

Buffel håller koll på alla!

Skönt åh va hemma.

- Idag har jag och lillhusse bakat!

Mattes syster var här med min hundkompis Diva! Se så rolig hon blev!

Får jag godis snart?

Lillhusse har hittat en fin pinne... - får jag smaka?

Fina Buffel....äldst i flocken nu!

På lekplatsen med lillhusse.

Diva bor med oss över helgen.

Matte tar en promenad med oss, lillhusse & husse. Härlig promenad i värmen.

Dana passar så ingen går nära grillen....den är ju varm!

Nu var det mat....hoppas de sparar en bit till mig!

Sabina vilar gott i mattes och husses säng!

Härlig kvällspromenad

Diva kan klättra hon!!

Diva i kvällssolen!

Vi myser när vi kom hem! Ska vi leka säger Diva? Hmm vet inte säger Freya, är ju lite trött.

Freya älskar lillhusse & lillhusse älskar Freya!

                                                                HEJDÅ KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar