lördag 5 november 2011

Det går så fort!

Veckorna & månaderna rullar iväg! Jag hinner inte med bloggen så mycket jag skulle vilja.
Så var det en ny månad och vintern närmar sig. Det ska bli spännande att se hur Freya kommer att reagera på den första snön. Det kommer att blir så kul att se henne. Höstlovet har precis varit och på måndag börjar skolan igen för alla barn.

På lovet var Freya med mig lite på jobbet, vi promenerade till marknaden, fint väder var det & Freya var så duktig, det var verkligen nyttig miljöträning för henne.

Rally kursen går jättefint! Vi tar det lugnt och fint & har kul tillsammans. Husse & Kalle är så duktiga & för mig & Freya går det också bra. Jag märker att Freya har kommit in i att vara en unghund och hormonerna börjar sätta fart. Fast hon är väldigt lugn och trygg, hon är helt underbar.

Freya & jag ska imorgon gå en prova på-spårkurs, vilket ska bli kul. Jag vet att hon tycker det är roligt att använda nosen, så jag tror detta kan passa henne. Vi tycker det är kul att jobba tillsammans och testa olika saker.

Tyvär så har jag inga bilder från kurserna då jag tyvärr oftast har glömt kameran eller glömt ta kort. Husse tog lite bilder hemma som tur är. Vi får bättra oss!



                                                    Freya & Kalle har det så mysigt tillsammans!
                                                                          KRAM!
                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar