måndag 14 november 2011

Så var det måndag!

På måndagar är det så bra! Då börjar jag jobba lite senare & det är så underbart. Jag behöver inte stressa, Freya och jag tog en härlig promenad. Vi gjorde lite rally övningar och hade riktigt kul på våran promenad. Pojkarna stannade hemma och hade det bra. (de tog en promenad lite senare)

På min lunch rast så gick vi allesammans på en mysig liten promenad jag, Freya, Husse & Kalle. Det är så härligt att ha hund! De blir så glada när man kommer hem och älskar att följa med på allt du gör.

Husse studerar svenska och är så duktig! Freya fick ett ben att tugga på och det benet låg hon och tuggade på säkert en hel timma! Det hände inte så mycket med benet, fasten hon hade tuggat bra länge & det är ju jättebra! Husse kunde studera utan att bli störd av en unghund som vill busa och leka jämt! Livet är ju bara så kul tycker Freya!  Måste ju bara visa denna underbara bild på våran Sabina!

                                                           Så skönt du har det!

3 kommentarer:

  1. Livet är underbart med hund <3

    SvaraRadera
  2. Heej

    Tänkte höra med dig om du fick nån stamtavla på hanen?

    Själv får jag inte tag på han och skulle gärna vilja ha den för det är fler valpägare som har frågat efter den.

    har du möjlighet att skicka den på mail?

    mvh angelica

    SvaraRadera
  3. Hej Angelica!

    Nej jag har inte fått stamtavlan än, din pappa skulle skicka den till mig, jag hoppas han inte glömt.

    Kram

    SvaraRadera