söndag 6 november 2011

Spårkurs

Ja idag var det inte min dag!
Jag vaknade vid 8.00 tiden och tog det lugnt. Det skulle bli så kul att få prova på att spåra!
Freya och jag hade en mysig promenad upp till min mor & far för att hämta bilen. Pappa kom ut med bil nyckeln till mig. För jag ville inte väcka mamma.

Vid bilen satte jag på Freya selen hon skulle ha på sig i bilen, och så fick hon sitta i baksätet. När jag skulle starta bilen så gick det inte!!! Jag försökte några gånger till, sen fick pappa komma ut och se. Batteriet var dött!

Så tyvärr blev det ingen spår kurs för oss! Så himla tråkigt, för jag tycker det är så kul med alla roliga kurser hos hundfröknarna!  Jag blev  så besviken......dumma bil!! Så Freya och jag fick gå hem igen, som tur är har man en glad och lycklig hund som tycker att allt är kul! En extra promenad är ju kul det med! Hon älskar att bära på pinnar och nosa överallt.

Så planen idag blir att äta en god lunch, handla lite & sen ta en promenad i skogen!

Och jag som hade kameran med mig idag!!!!
                                                        Jag & Freya påväg till mor & far!

1 kommentar: