söndag 14 april 2013

Jaa Äntligen!

......Dags för hundkurs!!

Både Freya & matte är glada för att komma iväg och ha en rolig stund tillsammans.
Jag & Freya ska jobba på hennes självkontroll, att för en lugn och stilla hund lönar det sig. Och ojj vad vi behöver öva!! Men det ska bli så roligt att jobba tillsammans och se hur vi båda utveklas.

Jag gillar verkligen hundfröknarna som alltid är glada och trevliga & står för att belöna positivt beteende & ignorera dåligt beteende att man aldrig ska bestraffa en hund.

Jag blir så glad varje gång jag tänker på att vilken tur att jag hittade dessa goa tjejer, precis när jag skulle skaffa hem min lilla Freya. Det är såå bra att gå kurs, det är kul att leka och träna med sin hund & man bygger upp en fin relation med varandra, Jag lär mig alltid nya saker.

Nu ska vi öva ordentligt tills nästa tillfälle.

Lillhusse & Freya är så söta tillsammans! Måste ju bara visa dessa bilder.

Kan inte någon leka med mig.....

Lillhusse vill du leka?

Efter lite lek

Åhh tack lilla husse du är bäst! Jag gillar dig.




Tack för idag! KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar